FANDOM

Bodrum Katili

İmage
Bodrum Katili, (Orjinal adı:Basement Killer) oyunun 5. vakasıdır. Bu vaka bir zenginin bodrumda kolları kesilerek öldürülen bir kurbanı polise ihbar etmesiyle başlamıştır.

Cinayetin detayları

Ekip,bölgeyi araştırdıklarında kimliği bulmuşlardır.Kurbanın adı Annabella Gillman idi.Katil,Anna'nın kollarını kesmiş,daha sonra da gövdesini parçalamıştır.Kesilme şekline bakılarak silahın bir katana olduğunu anlamıştır.DNA'ya bakıldığında ise katilin sarı saçları olduğu anlaşılmıştır.Ekip evi aramışlardır ve evde bir sigara izmariti bulmuşlardır.Sigara nın içinde meyve bulmuşlardır ve katilin sigara içip meyve yediği öğrenilmiştir.Bir DNA daha bulmuşlardır ve katilin mavi gözlü olduğu anlaşılmıştır.

Tüm deliller Sally Summer'ı işaret edince ekip Sally'i tutuklamaya gidip her şeyi anlatmasını istemişlerdir.Annabella'ya işkence etmeye bayılan bir sadist idi.Onu kıskanıyordu çünkü çok güzeldi.Özellikle hoşlandığı oğlanın gerçek sevgilisiydi.Sally ilk önce onu yere atmış,kıyafetlerini yakıp onu parçalamıştır.Mahkeme de ona psikolojik gözetim altında işkenceli müebbet hapis vermiştir.

Şüpheliler

Bu sayfa yapım aşamasındadır.

Suç mahalleri

İmage
İmage-0

-Karanlık bodrum

-Kurbanın odası

-Zenginin havuzu

İmagel

Also on FANDOM

Random Wiki