FANDOM

Kanlar içinde,kanlarla zafersizlik.Özgürlüğün kötü yanı nedir?

İmage-1446107417

Bir Türk Cinayeti,oyunun 8. Vakasıdır.Nikebourghia'da yaşayan Türkler'le ilgili bir cinayettir.

Cinayetin detayları

Kurban, Nebahat Serioloğlu adlı bir kızdır.Ekip bölgeyi araştırdığında,bir DNA bulmuşlar ve katilin Türk olduğunu anlamışlardır.Sonra bir tablet bulmuşlardır ve katilin Criminal Case oynadığını anlamışlardır.Bir defter bulmuşlardır ve defterde şöyle yazıyordur:

Bana bak,eğer iyi biri olmassan dünya senin yüzünden yok olacak!Benim dediğimin ne kusuru var!

Ekip nota baktığında katilin 18 yaşından küçük olduğunu anlamıştır.Suç mahalinde bulunan insanlarla da konuştuktan sonra,katilin Türk olduğu,gitar çaldığı,müzisyen olduğu ve Criminal Case oynadığı öğrenilmiştir.

Katil ve Nedenleri

Vakanın sonunda hiç ummadık bir şekilde,cesedi ihbar eden kişi yani Ece olduğu öğrenilmiştir.Ece, çok iyi kalpli bir müzisyendi ve insanlara karışan insanlardan nefret ederdi.Fakat Nebahat,herkeze karışır,burnunu sokardı.Bu nedenle Ece onun dünyayı çok kötü etkileyeceğini anladı,çünkü Nebahat her insanın işine karışmak için her dedikodu için bir alet yapmıştı.

Mahkeme Ece'ye 20 yıl hapis cezası verdi.

Also on FANDOM

Random Wiki